E-books: Toegepaste psychologie

E-books Studiecentra HAN

Studieboeken Toegepaste psychologie

Hieronder vind je enkele boeken die op jouw lijst met verplichte en aanbevolen leermiddelen op Studiewinkel staan en die via de HAN Studiecentra beschikbaar zijn als e-book. Op deze LibGuide, speciaal voor TP studenten, vind je meer informatie over e-books en andere bronnen.

E-books Toegepaste psychologie (boekenlijst)

Donders, W. (2022). Coachende gespreksvoering. Boom.

Ribbers, A. (2018). E-coaching: direct aan de slag met het nieuwe coachenBoom.

Rogier, A. (2017). Handboek coachen bij stress en burn-out: begeleiden naar mentale vitaliteit. Boom.

Van der Donk, C., & Van Lanen, B. (2019). Praktijkonderzoek in zorg en welzijn (3e herziene druk). Coutinho.

Voorbehoud

De studiecentra bieden digitale toegang tot deze titels om de studenten en medewerkers van de HAN meer manieren te bieden waarop ze vakliteratuur kunnen raadplegen.

Deze digitale versies zijn niet bedoeld als vervanging van de papieren versies.

Als studenten en medewerkers ze wel als zodanig gebruiken moeten ze sterk rekening houden met de beperking van een maximaal aantal gelijktijdige gebruikers.

Ook kunnen de studiecentra niet garanderen dat de titels altijd toegankelijk zijn: technisch kan er er altijd iets misgaan en licenties kunnen aflopen.

Colofon

Problemen bij het bekijken?
Neem contact op met Digitaal.Studiecentrum@han.nl