E-books: Learning & Development in Organisations

E-books Studiecentra HAN

Studieboeken Learning & Development in Organisations

De onderstaande door de studiecentra aangeboden e-books staan op de lijsten met verplichte en aanbevolen leermiddelen op Studiewinkel.
Dit betekent echter niet dat alle studieboeken als e-book worden aangeboden. Dit heeft vooral financiele redenen. Deze zijn ook de oorzaak van de beperking dat de e-books meestal maar door een beperkt aantal gebruikers tegelijkertijd kunnen worden bekeken.

E-books Learning & Development in Organisations

Baarda, B., Hulst, M. van der & Goede, M. de (2012). Basisboek interviewen : handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interviews (3e druk). Houten: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Berkel, H. van, Bax, A. & Joosten-ten Brinke, D. (2014). Toetsen in het hoger onderwijs (3e druk). Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
Bekijk dit materiaal online

Clark, R. C. & Colvin-Mayer, R.E. (2016). E-Learning and the Science of Instruction : Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning (4e druk). New Jersey: Wiley.
Bekijk dit materiaal online

Dam, N van, Marcus, J. & Huijsman, E. (2015). Werkboek bij Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management (8e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Fischer, T. & Julsing, M. (2015). Onderzoeksvaardigheden (2e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Grit, R. & Gerritsma, M. (2015). Competent adviseren (3e druk). Houten: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Grit, R., Guit, R. & Sijde, N. van der (2015). Professioneel aan het werk : in studie en praktijk (3e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Groen, R., Feijen, E., Hennevanger, P. & Mee, A. (2015). Samenwerken in projecten (1e druk). Groningen/Houten: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Gruwel, S. & Wopereis, I.G.J.H. (2014). Word informatievaardig! : digitale informatie selecteren, beoordelen en verwerken (2e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Kessels, J. & Poell, R. (2011). Handboek human resource development : Organiseren van het leren (2e druk). Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
Bekijk dit materiaal online

Keuning, D. & Lange, R. de (2015). Management : Oriëntatie en inleiding (3e druk). Groningen/Houten: Noordhoff.

Voorbehoud

De studiecentra bieden digitale toegang tot deze titels om de studenten en medewerkers van de HAN meer manieren te bieden waarop ze vakliteratuur kunnen raadplegen.

Deze digitale versies zijn niet bedoeld als vervanging van de papieren versies.

Als studenten en medewerkers ze wel als zodanig gebruiken moeten ze sterk rekening houden met de beperking van een maximaal aantal gelijktijdige gebruikers.

Ook kunnen de studiecentra niet garanderen dat de titels altijd toegankelijk zijn: technisch kan er er altijd iets misgaan en licenties kunnen aflopen.

Colofon

Problemen bij het bekijken?
Neem contact op met Digitaal.Studiecentrum@han.nl