Het uitvoeren van activiteiten en projecten, en daarbij individuen en groepen begeleiden
.Onderstaand overzicht is niet compleet, kijk voor meer titels in HANQuest.
Laatste aanvulling: 24 december 2020
Remmerswaal, J., & Leijenhorst, B. (2020). Groepsdynamica, de basis: Professioneel begeleiden van groepen. Amsterdam: Boom .
Bekijk Online, ook aanwezig in HAN Studiecentra.
De Vos, I. (2016). Groepsdynamisch begeleiden: Een praktijkgerichte benadering. Leuven: Acco.
Bekijk Samenvatting en Downloads.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra.
Remmerswaal, J. (2015). Begeleiden van groepen: Groepsdynamica in de praktijk (3e druk). Houten: Bohn Stafleu van Loghum .
Bekijk Online, ook aanwezig in HAN Studiecentra.
Van Kordelaar, N., & Zwaan, M. (2015). Wij zijn een groep: Versterk het groepsgevoel met verrassende opdrachten en spel. Amsterdam: SWP.
Bekijk Samenvatting.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra.
Visser, J. (2020). Effectief werken met groepen: Praktische tips voor wat je wel en niet moet doen met groepen: Met spelen om de groepsvorming te stimuleren (2e druk). Katwijk aan Zee: Panta Rhei.
Bekijk Samenvatting.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra.
Van Oudenhoven, J. P., & Grutterink, H. (2016). Groepen aan het werk (7e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk Samenvatting en Pagina 1 - 28.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra.
Kullberg, J., Van Noije, L., Van den Berg, E., Mensink, W., & Igalla. M. (2015). Ontmoeten, sporten, spelen, integreren en ondersteunen. In Betrokken wijken: Ervaringen van bewoners en professionals met wijkverbetering in vier (voormalige) aandachtswijken (pp. 146-182). Den Haag: Sociaal en Cultureel Planbureau.
Te raadplegen via Sociaal en Cultureel Planbureau, ook aanwezig in HAN Studiecentra.
Jansen, B., Nitsche, B., Van Xanten, H., Van de Hoek, K., & Verschelling, M. (2013). Toekomstbestendige dagactiviteiten in groepsverband: Inspiratiewijzer voor transitie AWBZ-Wmo. Utrecht: Movisie.
Te raadplegen via website Movisie.