Vaktherapie themagids - Angst: Video

Gids voor het zoeken en vinden van informatie over de behandeling van een angststoornis door middel van beeldende, drama-, muziek of psychomotorische therapie.

Video

Een selectie van audiovisuele titels over het thema angst, zowel online als op dvd.

Dit overzicht is niet compleet, kijk voor meer titels in Beeld en Geluid op school.

Laatste aanvulling: 15 september 2021

Tv-uitzending

Veldhuis, R. (Regisseur). (2014, 26 augustus). Angst. In R. van den Berg & R. Mendel (Reds.), Doe even normaal: Een serie over psychiatrische aandoeningen. NTR.

Te raadplegen via Beeld en Geluid op school, ook aanwezig op dvd in HAN Studiecentra.

Tv-uitzending

Van Hout, E. (Regisseur). (2005, 28 februari). Angst. In B. Kool & E. Verheul (Reds.), Buitenbeentjes: Psychische problemen op jonge leeftijd. NOT; Teleac.

Documentaire

Van Erp, M. (Regisseur). (2009, 10 december). Angst. In Holland Doc. NPS.

Tv-uitzending

Kuipers, C. (Regisseur). (2004, 5 februari). Angst- en dwangstoornissen. In E. Verheul (Red.), Kopzorgen: Omgaan met psychische problemen. NOT; Teleac.