Social Work Deeltijd jaar 1 - Introductie Studiecentrum: Beeld & Geluid op school

Gids met informatie over Studiecentrum Kapittelweg voor nieuwe studenten Social Work Deeltijd.

Beeld & Geluid op school

Beeld & Geluid op school biedt online toegang tot tienduizenden uren streaming video (meer dan 150.000 titels!) voor het hoger onderwijs in Nederland, geselecteerd uit de archieven van het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid. Dit materiaal is uniek en wordt speciaal beschikbaar gesteld voor het hoger onderwijs.

Inloggen

Klik rechtsboven op Log in, Inloggen met Surfconext, kies HAN University en log in met het HAN-account.

100 jaar maatschappelijk werk

Reportage uit het actualiteitenprogramma 2Vandaag over 100 jaar maatschappelijk werk in Nederland, uitgezonden op 8 januari 2000.

Dossier: Maatschappelijk Werk

In dit dossier zijn een aantal categorieën opgenomen die de ontwikkeling van het maatschappelijk werk in Nederland laten zien.