Skip to main content

E-books: ILS Mens & Maatschappij

E-books Studiecentra HAN

Studieboeken ILS Mens & Maatschappij

De onderstaande door de studiecentra aangeboden e-books staan op de lijsten met verplichte en aanbevolen leermiddelen op Studystore.
Dit betekent echter niet dat alle studieboeken als e-book worden aangeboden. Dit heeft vooral financiele redenen. Deze zijn ook de oorzaak van de beperking dat de e-books meestal maar door een beperkt aantal gebruikers tegelijkertijd kunnen worden bekeken.

E-books ILS Mens & Maatschappij

Blommaert, A. M. M., & Blommaert, J. M. J., (2016). Bedrijfseconomische analyses: Bedrijfseconomie vanuit managementperspectief: Opgaven (8e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online


Blommaert, A. M. M., Blommaert, J. M. J., & Wytzes, H. C. (2016). Bedrijfseconomische analyses (8e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Broekhoff, M., Stumpel, H., & Kooiker, R. (2015). Marktonderzoek (9e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Ebbens, S., & Ettekoven, S. (2016). Effectief leren: Basisboek (4e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Ebbens, S., & Ettekoven, S. (2016). Samenwerkend leren: Praktijkboek (4e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Ebbens, S. (2013). Actief leren: Bronnenboek (3e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Fischer, T., & Julsing, M. (2015). Onderzoeksvaardigheden (2e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Gates, H. R., & Yacovone, D. (2013). The African Americans: Many Rivers to Cross. Carlsbad, CA: Smileybooks.
Bekijk dit materiaal online

Gelderman, C. J., & Albronda, B. J. (2013). Professioneel inkopen (4e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Jethu-Ramsoedh, R., & Hendrickx, M. (2015). Internationaal ondernemen: Een inleiding (2e druk). Groningen : Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Koetzier, W., & Brouwers, R. (2015). Basisboek Bedrijfseconomie (10e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Koetzier, W., & Brouwers, R. (2015). Basisboek Bedrijfseconomie: Opgaven (10e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Koetzier, W., Brouwers, R., & Leppink, O. (2015). Basisboek bedrijfseconomie (studentenuitwerkingen) (8e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Marijs, A.J., & Hulleman, W. (2013). Macro economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving (6e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Meier, U., & Broekhoff, M. (2012). Kwalitatief marktonderzoek (3e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Pilot, A., Van Hout-Wolters, B., Jongepier, P., Van Ginkel, S., & Scheijen, W. (2016). Studeer effectief (3e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Schermer, K. J. (2008). Interculturele samenwerking en communicatie. Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Sparke, M. (2013). Introducing Globalization: Ties, Tensions, and Uneven Integration. West Sussex: Wiley-Blackwell.
Bekijk dit materiaal online

Stuive, R. (2015). Wat is een bedrijf? (2e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online


Van der Roest, O. A. P. (2015). Basisboek recht (14e druk). GroningenNoordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Van der Veen, T., & Van der Wal, J. (2016). Van leertheorie naar onderwijspraktijk (6e druk). GroningenNoordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Van Goor, A. (2013). Basisboek logistiekGroningenNoordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Verhage, B. (2015). Inleiding tot de marketing (4e druk). Groningen: Noordhoff.
Bekijk dit materiaal online

Voorbehoud

De studiecentra bieden digitale toegang tot deze titels om de studenten en medewerkers van de HAN meer manieren te bieden waarop ze vakliteratuur kunnen raadplegen.

Deze digitale versies zijn niet bedoeld als vervanging van de papieren versies.

Als studenten en medewerkers ze wel als zodanig gebruiken moeten ze sterk rekening houden met de beperking van een maximaal aantal gelijktijdige gebruikers.

Ook kunnen de studiecentra niet garanderen dat de titels altijd toegankelijk zijn: technisch kan er er altijd iets misgaan en licenties kunnen aflopen.

Colofon

Problemen bij het bekijken?
Neem contact op met Digitaal.Studiecentrum@han.nl