Module 1: Leiden van jezelf en anderen
Alblas, G., & Wijsman, E. (2022). Gedrag in organisaties (8e druk). Noordhoff Uitgevers.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Ardon, A. (2011). Doorbreek de cirkel! Hoe managers onbewust verandering blokkeren. Uitgeverij Business Contact.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra
Geenen, M.-J. (2017). Reflecteren: Leren van je ervaringen als professional (2e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Van den Brandhof, J.-W. (2018). Leer als een speer: Leer sneller, beter en leuker (3e druk). Boom.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra
Module 2: Onderzoeken en coachen
Van der Donk, C., & Van Lanen, B. (2019). Praktijkonderzoek in zorg en welzijn (3e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Van der Pol, I. (2014). Coaching essentials voor managers. Boom.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Module 3: Visievormen en aansturen
Ardon, A. (2011). Doorbreek de cirkel! Hoe managers onbewust verandering blokkeren. Uitgeverij Business Contact.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra
Geenen, M.-J. (2017). Reflecteren: Leren van je ervaringen als professional (2e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Schermer, K. (2017). De organisatie als hulpmiddel (6e herziene druk). Bohn Stafleu van Loghum.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Van den Berg, J. (2023). Het grote gesprekkenboek: Een praktische leidraad voor HR-professionals en leidinggevenden. Vakmedianet.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Module 4: Optimaliseren van teams
Van Pampus, B. (2023). Kwaliteitsmanagement: Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg (5e druk). Boom.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra
Vroemen, M. (2009). Team op vleugels: Gids voor geïnspireerd samenwerken. Boom.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra
Module 1 tot en met 4: Persoonlijk leiderschap
Ardon, A. (2011). Doorbreek de cirkel! Hoe managers onbewust verandering blokkeren. Uitgeverij Business Contact.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra
Geenen, M.-J. (2017). Reflecteren: Leren van je ervaringen als professional (2e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.
Beschikbaarheid HAN Studiecentra of bekijk online
Laatste aanvulling: 18 augustus 2023