Siebelink, N. M. (2022). Mindfulness-based intervention for children with ADHD and their parents [Proefschrift]. Radboud Universiteit.
Te raadplegen via Captise.
Smidt, N. (2016). Sociaal-emotionele vaardigheden van jongeren met ADHD
[Bachelorthesis, Universiteit Leiden; Saxion Hogeschool.Te raadplegen via HBO Kennisbank.
Laffra, J., & Van de Glind, G. (2015). Van onrustig gedrag tot ADHD: Handreiking voor het inzetten van een preventie- en zorgarrangement. Nederlands Jeugdinstituut.
Te raadplegen via Nederlands Jeugdinstituut.
Kat, F., Beenackers, M., & Ter Brugge, W. (2009). Leven met ADHD. Bohn Stafleu van Loghum. https://doi.org/10.1007/978-90-313-6925-6
Rommelse, N., Brinkman, A., Slaats-Willemse, D., Timmerman, M. E., Voncken, L., De Zeeuw, P., Luman, M., & Hartman, C. (2020). De Cognitieve Test Applicatie (COTAPP): Geavanceerde computertest voor het meten van aandacht, informatieverwerking en executieve functies bij kinderen. Kind en Adolescent, 41(1), 50-80. https://doi.org/10.1007/s12453-019-00228-1
Van der Oord, S. (2010). Organisatietraining voor jongeren met ADHD op de middelbare school. Kind & Adolescent Praktijk, 9(1), 33-36. https://doi.org/10.1007/s12454-010-0008-4
Landelijke Stuurgroep Multidisciplinaire Richtlijnontwikkeling in de GGZ. (2005). Multidisciplinaire richtlijn ADHD bij kinderen en jeugdigen (Versie 1.0). Trimbos-instituut.
Te raadplegen via Trimbos-instituut.