E-books: Social Work

E-books Studiecentra HAN

E-books 2023-2024

Propedeuse

Bassant, J., & Bassant-Hensen, M. (Reds). (2017). Mensenwerk: Oriëntatie op werkvelden in het sociaal domein (2e druk). Uitgeverij Coutinho.

Beekers, P., Kroes, R., & Van Rosmalen, J. (2017). Creativiteit als uitdaging in sociaal werk: De waarde van anders. Uitgeverij Coutinho.

Geenen, M.-J. (2017). Reflecteren: Leren van je ervaringen als professional (2e herziene druk). Uitgeverij Coutinho

Luitjens, M., & De Laat, H. (2022). Gespreksvoering voor sociaal werkers (2e druk). Noordhoff.

Sepmeijer-Schmal, D., & Sepmeijer, M. (2023). Recht voor de sociaal professional (3e druk). Boom Uitgevers.

Spierts, M., Sprinkhuizen, A., Scholte, M., Hoijtink, M., De Jonge, E., & Van Doorn, L. (Reds.). (2017). De brede basis van het sociaal werk: Grondslagen, methoden en praktijken. Uitgeverij Coutinho.

Van der Corput, S., Jaspar, W., & Gruyters, S. (2022). Toegepaste ethiek in sociaal werk. Noordhoff.

Van der Donk, C., & Van Lanen, B. (2019). Praktijkonderzoek in zorg en welzijn (3e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.

Van Straten, G., Scholte, M., & Sprinkhuizen, A. (2017). Dichterbij de basis: Methodisch werken in het sociale domein. Uitgeverij Coutinho.​

Vosselman, M., Deuss, K., & Van Geel, V. (2019). Praktische psychologie voor sociaal werk. Noordhoff Uitgevers.

Jaar 2

Behrend, D., & Jellema, M. (2015). Muzisch-agogische methodiek: Muzisch interveniëren in het sociaal werk (6e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.

Bunthof, A., & Visscher, Y. M. (2020). Mens en recht (10e druk). Noordhoff Uitgevers.

Noordink, T., Maassen, N., & Otten, J. (2018). Contact maken in de wereld van drang en dwang: Handboek voor sociale professionals. Uitgeverij Coutinho.

Wolf, J. (2016). Krachtwerk: Methodisch werken aan participatie en zelfregie (2e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.

Jaar 3 en 4

Van 't Veer, J., Wouters, E., Veeger, M., & Van der Lugt, R. (2020). Ontwerpen voor zorg en welzijn. Uitgeverij Coutinho.

Voorbehoud

De studiecentra bieden digitale toegang tot deze titels om de studenten en medewerkers van de HAN meer manieren te bieden waarop ze vakliteratuur kunnen raadplegen.

Deze digitale versies zijn niet bedoeld als vervanging van de papieren versies.

Als studenten en medewerkers ze wel als zodanig gebruiken moeten ze sterk rekening houden met de beperking van een maximaal aantal gelijktijdige gebruikers.

Ook kunnen de studiecentra niet garanderen dat de titels altijd toegankelijk zijn: technisch kan er er altijd iets misgaan en licenties kunnen aflopen.

Colofon

Problemen bij het bekijken?
Neem contact op met Digitaal.Studiecentrum@han.nl