Skip to Main Content

E-books: Pedagogisch Educatief Professional (AD PEP)

E-books Studiecentra HAN

Studieboeken AD - PEP

De onderstaande door de studiecentra aangeboden e-books staan op de lijsten met verplichte en aanbevolen leermiddelen op Studiewinkel.
Dit betekent echter niet dat alle studieboeken als e-book worden aangeboden. Dit heeft vooral financiële redenen. Deze zijn ook de oorzaak van de beperking dat de e-books meestal maar door een beperkt aantal gebruiker tegelijkertijd kunnen worden bekeken.

E-books Associate Degree - Pedagogisch Educatief Professional

Becker, A., & Mungra, H. (2017). Inleiding in de pedagogiek: Primair onderwijs. Koninklijke van Gorcum.

De Bil, P. (2022). Observeren, registreren, interpreteren en rapporteren (6e herziene druk). Boom.

Notten, C. (2019). Leren rekenen : werken met de modellen uit het Protocol ERWD (2e herziene druk). Koninklijke van Gorcum.

Van Beemen, L., & Beckerman, M. (2021). Ontwikkelingspsychologie (7e druk). Uitgeverij Noordhoff.

Van den Herik, M., & Schuitema, A. (2016). Een onderzoekende houding: Werken aan professionele ontwikkeling. Uitgeverij Coutinho.

 

Op oude boekenlijst:

Dobber, M., & Van Oers, B. (2018). Spelen en leren op school. Koninklijke van Gorcum.

Luitjes, M., & De Laat, H. (2018). Gespreksvoering voor sociaal werkers. Noordhoff Uitgevers.

Nieuwboer, C. (2015). In contact met ouders: Empowermentgericht adviseren bij opvoedvragen. Noordhoff Uitgevers.

Rigter, J., & Van Hintum, M. (2015). Ontwikkelingspsychopathologie bij kinderen en jeugdigen: Een inleiding (4e herziene druk). Uitgeverij Coutinho.

Voorbehoud

De studiecentra bieden digitale toegang tot deze titels om de studenten en medewerkers van de HAN meer manieren te bieden waarop ze vakliteratuur kunnen raadplegen.

Deze digitale versies zijn niet bedoeld als vervanging van de papieren versies.

Als studenten en medewerkers ze wel als zodanig gebruiken moeten ze sterk rekening houden met de beperking van een maximaal aantal gelijktijdige gebruikers.

Ook kunnen de studiecentra niet garanderen dat de titels altijd toegankelijk zijn: technisch kan er er altijd iets misgaan en licenties kunnen aflopen.